همشهری آنلاین: کارگردان نمایش «آقای قاضی صدایم را می‌شنوید؟» گفت: نکته ویژه‌ این نمایش استفاده از نمایش‌های آیینی است که از خرده فرهنگ‌های جنوب کشور بهره گرفته شده است.

به گزارش تسنيم؛ حسین سبحانی، کارگردان نمایش «آقای قاضی صدایم را می‌شنوید؟»گفت: این نمایش قرار است 11 بهمن ماه در سالن استاد انتظامی و در بخش مرور سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه برود.  نویسنده این اثر مرتضی شاه‌کرم است.

وی تصریح کرد: داستان نمایش در مورد یکی از بازماندگان جنگ تحمیلی است که در یک دادگاه مورد محاکمه قرار می‌گیرد. نکته ویژه‌ این نمایش استفاده از نمایش‌های آیینی است که ما از خرده فرهنگ‌های جنوب کشور بهره برده‌ایم. به نوعی هر یک از کاراکترهای ما یکی از سازهای جنوب کشور هستند.

سبحانی با اشاره به اینکه هنوز کمک هزینه جشنواره را دریافت نکرده است، اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت استقبال تئاتر از سوی مردم در شهرستان میناب بسیار خوب است، چون ما در این شهرستان سینما نداریم، اما متاسفانه وضعیت امکانات و حمایت از هنرمندان تئاتر اصلا خوب نیست و در حد فاجعه است، هرچند این روزها وضعیت تئاتر کشور نیز بسیار بد است و هیچ حمایتی از گروه‌های نمایشی نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، حسن ذاکی، حسین اصیلی، فرشاد اسلامی، سکینه باشنده، زهرا رودابه، علی اسدی، مهرداد ذاکری، اسماعیل مرادی، عبدالرضا سهرابی بازیگران این نمایش هستند که 11 بهمن ماه ساعت 17 و 19 روی صحنه می‌رود.

کد خبر 284341

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha